Skip to content

FAQ

  • لطفا منتظر باشید...

بیشترین جستجوها: ماینینگ  فارم   درآمد

اطلاعات حساب

در بالای صفحه اصلی بر روی دکمه “ورود کاربر” کلیک کنید و در صفحه جدید بر روی “ثبت نام” کلیک کنید.

در زمان دریافت پیامک و در صورت اختلال در دریافت به موقع پیامک، از دکمه ارسال مجدد استفاده کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود با پشتیبانی آنلاین صحبت کنم.

پس از ورود به داشبورد، در بالا سمت راست روی نام کاربری کلیک کنید، روی “حساب کاربری” کلیک کنید، و سپس در منوی صفحه‌ای که باز می‌شود بر روی “فعالسازی دوعاملی” کلیک کنید و گزینه “فعالسازی” را فعال کنید.

اگر در حساب کاربری حضور داشته باشید، میتوانید در بخش امنیت و در بخش ورود دوعاملی، بر روی گزینه حذف کلیک کنید و آن را دوباره متصل کنید. چنانچه بیرون از حساب کاربری قرار دارید، کافیست کد بازنشانی دوعاملی خود را در بخش مربوط به “بازنشانی ورود دوعاملی” وارد کنید تا مسیر اتصال آن فعال شود. چنانچه کد بازنشانی را ندارید با اطلاعات هویتی به پشتیبانی آنلاین مراجعه کنید.

در بالای صفحه اصلی بر روی دکمه “ورود کاربر” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید. باقی مراحل در آن صفحه قابل مشاهده است.

به صورت پیش‌فرض خیر، اما در صورت وجود درخواست رسمی تنظیمات حساب کاربری با درخواست مالک حساب تغییر خواهد یافت.

خیر، اما می‌توانید به جای ایجاد چندین حساب کاربری، از ویژگی زیرحساب (SubAccount) استفاده کنید.

می‌بایست درخواست رسمی خود همراه با اطلاعات احراز مالکیت حساب را به پشتیبانی آنلاین ارسال کنید.

پس از ورود به حساب کاربری، در منوی داشبورد بر روی گزینه “درآمد” کلیک کنید تا جزئیات را مشاهده کنید.

پس از ورود به حساب کاربری، در بالای داشبورد سه کادر پیکربندی سرورهای استخر وجود دارد که باید از آنها برای ثبت اطلاعات استفاده کنید.

پس از ورود به حساب کاربری، به صورت پیش‌فرض به تب اول داشبورد هدایت می‌شوید که می‌توانید هش‌ریت زنده خود را در جعبه اول مشاهده کنید.

چنین اعلانی در حالت عادی ارسال نخواهد شد اما چنانچه هرگونه اعلان ورود به سیستم دریافت کردید که متعلق به فعالیت شما در ورود به حساب کاربری نباشد، جزئیات را با پشتیبان آنلاین در میان بگذارید.

بزودی …