چگونه یک حساب کاربری بسازم؟
در بالای صفحه اصلی بر روی دکمه “ورود کاربر” کلیک کنید و در صفحه جدید بر روی “ثبت نام” کلیک کنید.
اگر کد پیامک نرسید یا دیر رسید چکار کنم؟
در زمان دریافت پیامک و در صورت اختلال در دریافت به موقع پیامک، از دکمه ارسال مجدد استفاده کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود با پشتیبانی آنلاین صحبت کنم.
چگونه می توانم ورود دو عاملی را به حساب کاربری متصل کنم؟
پس از ورود به داشبورد، در بالا سمت راست روی نام کاربری کلیک کنید، روی “حساب کاربری” کلیک کنید، و سپس در منوی صفحهای که باز میشود بر روی “فعالسازی دوعاملی” کلیک کنید و گزینه “فعالسازی” را فعال کنید.
چگونه می توانم ورود دو عاملی را بازنشانی کنم؟
اگر در حساب کاربری حضور داشته باشید، میتوانید در بخش امنیت و در بخش ورود دوعاملی، بر روی گزینه حذف کلیک کنید و آن را دوباره متصل کنید. چنانچه بیرون از حساب کاربری قرار دارید، کافیست کد بازنشانی دوعاملی خود را در بخش مربوط به “بازنشانی ورود دوعاملی” وارد کنید تا مسیر اتصال آن فعال شود. چنانچه کد بازنشانی را ندارید با اطلاعات هویتی به پشتیبانی آنلاین مراجعه کنید.
چگونه می توانم رمز ورود حساب کاربری را بازنشانی کنم؟
در بالای صفحه اصلی بر روی دکمه “ورود کاربر” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید. باقی مراحل در آن صفحه قابل مشاهده است.
آیا کارشناسان پشتیبانی می توانند تنظیمات حساب کاربری من را تغییر دهند؟
به صورت پیشفرض خیر، اما در صورت وجود درخواست رسمی تنظیمات حساب کاربری با درخواست مالک حساب تغییر خواهد یافت.
آیا محدودیتی در تعداد حساب های کاربری که می توانم داشته باشم وجود دارد؟
خیر، اما میتوانید به جای ایجاد چندین حساب کاربری، از ویژگی زیرحساب (SubAccount) استفاده کنید.
چطور می توانم حساب های اضافی خودم را حذف کنم؟
میبایست درخواست رسمی خود همراه با اطلاعات احراز مالکیت حساب را به پشتیبانی آنلاین ارسال کنید.
کجا می توانم سوابق درامدی خودم را بررسی کنم؟
پس از ورود به حساب کاربری، در منوی داشبورد بر روی گزینه “درآمد” کلیک کنید تا جزئیات را مشاهده کنید.
کجا می توانم درخواست اطلاعات تفصیلی استخر را ثبت کنم؟
پس از ورود به حساب کاربری، در بالای داشبورد سه کادر پیکربندی سرورهای استخر وجود دارد که باید از آنها برای ثبت اطلاعات استفاده کنید.
کجا می توانم هشریت بیتکوین را بررسی کنم؟
پس از ورود به حساب کاربری، به صورت پیشفرض به تب اول داشبورد هدایت میشوید که میتوانید هشریت زنده خود را در جعبه اول مشاهده کنید.
چرا یک اعلان کنترل نشده درباره ورود به سیستم دریافت کردم؟
چنین اعلانی در حالت عادی ارسال نخواهد شد اما چنانچه هرگونه اعلان ورود به سیستم دریافت کردید که متعلق به فعالیت شما در ورود به حساب کاربری نباشد، جزئیات را با پشتیبان آنلاین در میان بگذارید.