چگونه میتوانم ورود دو عاملی را به حساب کاربری متصل کنم؟
پس از ورود به داشبورد، در بالا سمت راست روی نام کاربری کلیک کنید، روی “حساب کاربری” کلیک کنید، و سپس در منوی صفحهای که باز میشود بر روی “فعالسازی دوعاملی” کلیک کنید و گزینه “فعالسازی” را فعال کنید.
ویروس دستگاه ماینر چیست؟ و در صورت آلودگی چه کار باید کرد؟
ویروس ماینر معمولا مربوط به بدافزاری هست که کارکرد دستگاه و تنظیمات در صورت کشف ابتلای دستگاه به ویروس مراتب را به پشتیبانی آنلاین اطلاع دهید.
فیشینگ چیست؟ چطور میتوانم از قربانی شدن در این حمله جلوگیری کنم؟
فیشینگ شامل فرایند جعل صفحات ورود وبسایتهای مختلف است و در صورتی این حمله به سمت شما اجرا خواهد شد که شخص مهاجم صفحه ورود استخر پارسه را جعل کرده و صفحهای شبیه به آن را در آدرس اینترنتی مشابه و فریبدهنده طراحی کرده باشد و شما را برای ورود به آن صفحه ترغیب کند. برای جلوگیری از قربانی شدن، در هر زمان که قصد ورود به حساب کاربری دارید از آدرس اینترنتی https://my.parsepool.ir اطمینان حاصل کنید.
حساب من هک شده است. باید چکار کنم؟
علیرغم تدابیر امنیتی استخر پارسه برای حساب کاربری، در صورت کشف هک شدن حساب خود مراتب را فورا به پشتیبانی آنلاین اعلام کنید. ضمناً به شما اطمینان داده میشود که در صورت هک شدن حساب شما نیز هیچ خطری داراییها و حریم خصوصی شما را تهدید نخواهد کرد.
یک نفر با هویت کارشناس استخر پارسه به من پیشنهاد سرمایه گذاری داد. آیا کلاهبرداری است؟
تمام رویه ارائه طرح کسبوکار و سرمایهگذاری طی بوروکراسی خاص استخر پارسه از طریق جلسات حضوری اعلام میگردد. لذا اگر هر شخصی حتی با هویت مشکوک به کارشناس استخر پارسه با شما ارتباط بگیرد و پیشنهاد سرمایهگذاری بدهد مراتب را فوراً به پشتیبانی آنلاین اطلاع دهید.