چرا هشریت من ضعیف است؟
معمولا دستگاه های ماینینگ دارای هشریت ثابت هستند و چنانچه هشریت متفاوتی را نسبت به هشریت اعلامی در کاتالوگ دستگاه ماینر مشاهده میکنید افت هشریت میتواند است به دلیل تاخیر در بهروزرسانی یا خطاهای اندازهگیری باشد. در صورت مشاهده هرگونه افت هشریت با پشتیبانی آنلاین در تماس باشید.
اگر دستگاه ماینر من قطع شود چکار باید کنم؟
در صورت قطع شدن دستگاه از اتصال اینترنت خوب مطلع شوید، برای انجام بررسی های ارتباط اینترنتی مثل Ping و غیره را نیز همگام با پشتیبان آنلاین پیش ببرید.
آیا حساب کاربری حذف شده را می توان بازیابی کرد؟
حساب کاربری به هیچ عنوان در استخر پارسه حذف نمیشود.
چرا سود استخراج دارای نوسان است؟
این نوسان به دلیل روش پرداخت FPS گاها اتفاق نمیافتد و در صورت وقوع میتواند به دلیل شرایط شبکه بیتکوین، شلوغی، یا حتی کارمزدهای پایین شبکه باشد
چرا یافتن یک بلوک بسیار زمانبر است؟
میزان سختی شبکه بیتکوین، میزان هشریت شبکه، و تعداد ماینرهای درون شبکه بر طول مدت زمان یافتن بلوک تاثیر میگذارند و این ارقام در طول زمان متغیر هستند.
چرا نرخ عدم پذیرش دارای نوسان است؟
نرخ عدم پذیرش (Rejection Rate) در ماینینگ یک معیار است که نشان دهنده تعداد معاملات یا بلوکهایی است که توسط ماینرها برای حل مسائل رمزنگاری بر روی آنها کار شده اما به دلایلی ماینرها نمیتوانند به بلاکچین اضافه شوند. این نرخ ممکن است به دلیل پیچیدگی مسئله رمزنگاری، تغییرات در پروتکل، مشکلات شبکه یا اتصالات، تنظیمات دستگاههای ماینر و فشار رقابتی میان ماینرها دارای نوسان باشد. استخر میتواند نرخ عدم پذیرش که منجر به افزایش نرخ سهم نامعتبر میشود را نهایتا تا 3% از طرف دستگاه ماینر تحمل کند و چنانچه این نرخ از مرز 3% فراتر برود کیفپول کاربر برای برداشت دستمزد قفل میشود. در صورت بروز این مورد، کاربر میبایست پایداری ارتباطی خود با استخر را به گونهای تامین کند که به مدت 24 ساعت پیاپی نرخ عدمپذیرش و نرخ سهم نامعتبر به زیر 3% رفته و درخواست بازگشایی قفل برداشت را از طریق پشتیبان آنلاین اعلام کند.
چرا نمی توانم وارد حساب کاربری شوم؟
به صورت پیشفرض هیچ امتناعی از ورود کاربر صورت نمیپذیرد و قاعدتا این اتفاق نخواهد افتاد. در صورت عدم امکان ورود به حساب کاربری موضوع خطای ورود را با پشتیبانی آنلاین در میان بگذارید.
نمی توانم به استخر پارسه متصل شوم. مشکل چیست؟
احتمال کمی در عدم امکان اتصال بین اینترنت داخل کشور و سرورهای استخر پارسه که در داخل کشور مستقر هستند وجود دارند. گاه ممکن است این اتفاق بدلیل اختلال در سرویس ارائهدهنده اینترنت کاربر باشد و گاه ممکن است از طریق بروزرسانیهای استخر باشد که آن هم از طریق اطلاعرسانی مستقیم به تمامی کاربران مخابره خواهد شد. همچنین استفاده از سرویسهای VPN در شبکه داخلی کاربر میتواند منجر به بروز اختلال در اتصال به سرورهای استخر پارسه شود.