Skip to content
شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین دارنده شرکتی بیت‌کوین، اعلام کرد که قصد دارد به جمع‌آوری مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار به عنوان بخشی از برنامه خرید بیشتر بیت‌کوین دارد. این اعلامیه در تاریخ ۴ مارس صادر شد، که در آن اعلام شد که مبالغ مذکور به صورت اوراق قرضه تبدیل‌پذیر سالم صادر خواهند شد. اوراق قرضه تبدیل‌پذیر سالم، اوراق بدهی هستند که می‌توانند در تاریخ‌های بعدی به سهام تبدیل شوند و در صورت ورشکستگی یا تصفیه، دارندگان اولویت دارند. هدف اصلی این اعلامیه خرید بیشتر بیت‌کوین برای اهداف کلی شرکت استفاده از درآمدهای حاصل از فروش این اوراق است. این حرکت در حالی اتفاق افتاده که قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است و به سرعت به قیمت بیشینه تاریخی خود نزدیک می‌شود.

مایکرواستراتژی آماده به جمع‌آوری ۶۰۰ میلیون دلار برای خرید بیت‌کوین

شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین دارنده شرکتی بیت‌کوین، اعلام کرد که قصد دارد به جمع‌آوری مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار به عنوان بخشی از برنامه خرید بیشتر بیت‌کوین دارد. این اعلامیه در تاریخ ۴ مارس صادر شد، که در آن اعلام شد که مبالغ مذکور به صورت اوراق قرضه تبدیل‌پذیر سالم صادر خواهند شد.

اوراق قرضه تبدیل‌پذیر سالم، اوراق بدهی هستند که می‌توانند در تاریخ‌های بعدی به سهام تبدیل شوند و در صورت ورشکستگی یا تصفیه، دارندگان اولویت دارند. هدف اصلی این اعلامیه خرید بیشتر بیت‌کوین برای اهداف کلی شرکت استفاده از درآمدهای حاصل از فروش این اوراق است. این حرکت در حالی اتفاق افتاده که قیمت بیت‌کوین در حال افزایش است و به سرعت به قیمت بیشینه تاریخی خود نزدیک می‌شود.

این مطلب فقط ترجمه از منبع ذکر شده (cointelegraph) می باشد و هیچ مسئولیت بر عهده این وب سایت نمی باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات

ویدیوهای مرتبط

محاسبه‌گر سود

بیت کوین

هش‌ریت (TH)

درآمد برای 1 روز با در نظر گرفتن هزینه استخر
BTC = USD
ساعت
روز
هفته
ماه

بزودی …